پرینت

گام به گام با Franczak در ساخت حمام پاییزی

on . زیر مجموعه : Designing Materials

این صحنه مربوط به Archinteriors vol. 39 می باشد که توسط شرکت  .ساخته شده است evermotion

3DMaxHelp AI39 006 PP 981

این تصویر نهایی بعد از پست پروداکشن می باشد.

 

3DMaxHelp ai39 s06 0059 Layer 1 977

صحنه ای که مشاهده می کنید از نمای دوربین Vray در 3D Max می باشد.

 

3DMaxHelp ai39 s06 0058 Layer 2 976

پنل های کف انعکاسی "Reflective"در مقابل وان حمام

 

3DMaxHelp ai39 s06 0057 Layer 3 975 

متریال کف با کمی کثیفی همراه با مپ glossiness

 

3DMaxHelp ai39 s06 0056 Layer 4 974

مکان قرار گیری پنل های کف در صحنه

 

3DMaxHelp ai39 s06 0055 Layer 5 973

مرور کلی بر صحنه : صحنه ما همان باکس کوچکی که با گیزمو در وسط صحنه دیده می شود می باشد.شما می توانید تعداد زیادی جعبه های خاکستری پشت آن ببینید.هر کدام از باکس ها یک پروکسی از درخت می باشد که پشت پنجره قرار دارد.ما در پشت پنجره از مپ برای بکگراند استفاده نکرده ایم.ما برای اینکه حس بیشتری نسبت به دختان پاییزی داشته باشید از مدل های درخت به جای عکس استفاده کردیم.

 

3DMaxHelp ai39 s06 0054 Layer 6 972

درخت انتخاب شده

 

3DMaxHelp ai39 s06 0053 Layer 7 971

نور اصلی صحنه sphere vrayLight می باشد که تنظیمات آنرا در سمت راست مشاهده می نمایید.

 

3DMaxHelp ai39 s06 0051 Layer 9 969

تعدادی Vray Lights برای روشنایی داخلی جاسازی و استفاده کرده ایم.

 

3DMaxHelp ai39 s06 0050 Layer 10 968

تنظیمات Vray Lights

 

3DMaxHelp ai39 s06 0049 Layer 11 967

تنظیمات Vray Lights

 

3DMaxHelp ai39 s06 0048 Layer 12 966

از دو نور Target spot به عنوان نور هالوژن ها در بالای آیینه حمام استفاده شده است.

 


 

3DMaxHelp ai39 s06 0047 Layer 13 965

نور Vray در پشت پنجره

 

3DMaxHelp ai39 s06 0046 Layer 14 964

تنظیمات دوربین

 

3DMaxHelp ai39 s06 0043 Layer 17 961

درختان که mesh proxy هستند و به صورت باکس نمایش داده شده اند.

 

3DMaxHelp ai39 s06 0042 Layer 18 960

پیش نمایشی از درختان در صحنه

 

3DMaxHelp ai39 s06 0041 Layer 19 959

وان حمام

 

3DMaxHelp ai39 s06 0040 Layer 20 958

متریال وان حمام

 

3DMaxHelp ai39 s06 0039 Layer 21 957

پنجره ها

 

3DMaxHelp ai39 s06 0038 Layer 22 956

پنجره ها در حالت Wire

 

3DMaxHelp ai39 s06 0037 Layer 23 955

متریال پنجره ها – کمی حس و حال شیشه بخار آلود در متریال استفاده شده است.

 

3DMaxHelp ai39 s06 0035 Layer 25 953

آیینه

 

3DMaxHelp ai39 s06 0034 Layer 26 952

آیینه از نمای نزدیک

 

3DMaxHelp ai39 s06 0033 Layer 27 1007

متریال آیینه

 


 

3DMaxHelp ai39 s06 0032 Layer 28 1006

متریال آیینه- متریال اصلی

 

3DMaxHelp ai39 s06 0031 Layer 29 1005

متریال آیینه –تنظیمات مپ noise

 

3DMaxHelp ai39 s06 0030 Layer 30 1004

متریال آیینه – تنظیمات متریال Coat

 

3DMaxHelp ai39 s06 0029 Layer 31 1003

استفاده از مپ جهت شبیه سازی لکه بر روی آیینه

 

3DMaxHelp ai39 s06 0028 Layer 32 1002

کف

 

3DMaxHelp ai39 s06 0027 Layer 33 1001

متریال کف

 

3DMaxHelp ai39 s06 0026 Layer 34 1000

گل ها

 

3DMaxHelp ai39 s06 0024 Layer 36 998

متریال گلبرگ ها که بسیار ساده است.

 

3DMaxHelp ai39 s06 0024 Layer 36 998

متریال ساقه

 

3DMaxHelp ai39 s06 0023 Layer 37 997

کابینت

 

3DMaxHelp ai39 s06 0022 Layer 38 996

متریال کابینت

 

3DMaxHelp ai39 s06 0021 Layer 39 995

متریال چوب

 


 

3DMaxHelp ai39 s06 0020 Layer 40 994

مپ FallOff - اسلات reflection glossiness

 

3DMaxHelp ai39 s06 0019 Layer 41 993

مجسمه

 

3DMaxHelp ai39 s06 0017 Layer 43 991

متریال مجسمه

 

3DMaxHelp ai39 s06 0016 Layer 44 990

متریال مجسمه – متریال اصلی

 

3DMaxHelp ai39 s06 0015 Layer 45 989

متریال مجسمه – مپ glossiness

 

3DMaxHelp ai39 s06 0013 Layer 47 987

متریال Coat – متریال مشکی ساده که کثیفی رو شبیه سازی کند.

 

3DMaxHelp ai39 s06 0012 Layer 48 986

تنظیمات VrayDirt

 

3DMaxHelp ai39 s06 0011 Layer 49 985

صحنه نیز با مقدار کمی از نور VraySky روشن شده است.

 

3DMaxHelp ai39 s06 0009 Layer 51 983

مقدار saturation در VraySky رو برابر 20- قرار دادیم.

 

3DMaxHelp ai39 s06 0008 Layer 52 982

اسلات environment

 

3DMaxHelp render settings 979

تنظیمات رندر

 

3DMaxHelp 06.RGB color 980

رندر خام

 

3DMaxHelp ps stack 978

مراحل کار در فتوشاپ – برای افزایش کنتراست از Level و curves استفاده کردیم.سپس تصاویر رندر لایه های lighting و reflectionرو اضافه کردیم.سپس لایه هایrefraction و atmosphereرو اضاف کرده و لایه شارپ تر رو در بالاترین لایه قرار دادیم.

 

3DMaxHelp AI39 006 PP 981

تصویر نهایی بعد از پست پروداکشن

 امیدواریم این آموزش مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گرفته باشد.